TOIMITUSEHDOT

Sähkömatti Oy (Y-tunnus 2448958–4) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: jussi.salonen@sahkomatti.fi

Puhelin: 050 3060411

Postiosoite: Viksbergintie 1, 30300 Forssa

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.sahkomatti.fi

 ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

• Tilausnumeron
• Viitenumeron
• Laskun loppusumman

Toimitusmaksu

• Pikkupaketti postiluukkuun 4,60 € / lähetys
• Nouto postista tai automaatista 8,49 € / lähetys

• Kotiinkuljetus 15,38 € / lähetys

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Toimitusaika

Tuotteet postitetaan asiakkaalle varastostamme 1–7 työpäivän kuluessa tilauksen tekemisestä (keskimääräinen toimitusaikamme on 1–4 päivää). Lauantai, sunnuntai ja arkipyhät eivät ole työpäiviä. Mikäli tuote on loppunut varastostamme toimitusaika n. 2 viikkoa, josta ilmoitamme asiakkaalle.

Mikäli loppunutta tuotetta ei voida toimittaa kohtuullisessa ajassa tai asiakkaalle sopivaa korvaavaa tuotetta ei löydy, kauppa puretaan. Mikäli jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidättää Sähkömatti Oy oikeuden yksipuolisesti perua koko tilauksen tai osia siitä toimituksen nopeuttamiseksi.

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan kuljetuksilla: Posti (noudetaan Postin toimipaikoista tai automaatista, ja voit esittää myös toiveen paikasta, minne pakettisi haluat).

Posti lähettää ilmoituksen ja paketin seurantatunnuksen asiakkaalle, kun paketti on toimitettu postin toimitettavaksi.

Seuraa tilaustasi:

Lähetysten seuranta – Henkilöille – Posti

Lisää kenttään lähetystunnus niin voit seurata pakettiasi.

Vaihto- ja palautusoikeus

Vaikka tuote on pakattu huolellisesti, voi kuljetuksessa paketti vaurioitua. Tämän takia on hyvä tarkistaa pakettia noudettaessa, että paketti ei ole vaurioitunut. Mikäli paketti ja tuotteet ovat vaurioituneet, tee Postikonttorissa asiasta viipymättä vahinkoilmoitus. Ota myös yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä jussi.salonen@sahkomatti.fi ja kysy palautusohjeita. Palautus onnistuu veloituksetta asiakaspalautuksena. Asiakas voi palauttaa tilaamansa tuotteet ilman kuluja Postin kautta käyttämällä palautuskoodia.  Koodin saat olemalla ensin yhteydessä Sähkömattiin puhelimitse tai sähköpostilla. Voit myös tuoda itse tuotteen takaisin liikkeeseemme. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.  Emme palauta toimituskuluja. Maksunpalautuksissa maksu palautetaan ensisijaisesti tilille, jolta se on maksettu.

Palautus lähetetään osoitteeseen:

Asiakaspalautus  

Sähkömatti Oy, Viksbergintie 1, 30300 Forssa.

Puhelin: 050 3060411

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii luotettava Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559–4) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visma Payments Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Visma Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Visma Payments Oy (y-tunnus: 2486559–4)

Brahenkatu 4

53100 Lappeenranta

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9–16)

Lue lisää Visma Paysta: Yrityksestä | Visma Pay – Visma

Käytössäsi ovat seuraavat maksutavat:

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

https://static.vismapay.com/pay_banners/row.png